style="width:100%; margin:0;">
Ilustracije ustupila: Lana Hudina

Obavijesti - Arhiva


Broj rezultata: 517

Plaćanje prehrane i produženog boravka 25.09.2020

Poštovani roditelji/skrbnici,

molimo sve one koji još nisu da hitno podmire svoja dugovanja iz prošle školske godine za prehranu i za produženi boravak.

Do 30. rujna 2020. godine u školu je potrebno donijeti dokumente kako bi ostvarili pravo na olakšicu u plaćanju prehrane i produženog boravka. Dokumentaciju predajete razredniku.

Dokumentaciju za ostvarivanje prava na olakšicu u plaćanju ne treba predavati u originalu i ne treba ovjeravati kopije.

Rješenja korisnika doplatka za djecu  moraju biti izdana u 2020. godini. Ukoliko ste korisnici doplatka za djecu, a niste dobili Rješenje, potrebno ga je zatražiti od službe koja izdaje Rješenja. Rješenja izdana putem servisa e-Građani vrijede samo ako se nije mijenjao članak po kojem se ostvaruju navedena prava.

Pravo na povlastice računaju se od dana predaje dokumentacije, a ne retroaktivno.

Olakšice u plaćanju prehrane i produženog boravka

Izmjene i dopune preporuka HZJZ 23.09.2020

kliknite za detalje..
Objavljujemo izmjene i dopune preporuka za testiranje na SARS-CoV-2

Popis udžbenika za 2020./2021. šk. godinu 09.09.2020

​Protokol za izvođenje nastave od 7. rujna 2020. godine u uvjetima povezanim s COVID-19 - Novo!! 07.09.2020

Sukladno Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanim s COVID -19 Ministarstva znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske i Uputa za sprečavanje i suzbijanje epidemije COVID -19, vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u šk. god. 2020./2021., HZJZ, te  nakon utvrđivanja prostornih i kadrovskih uvjeta i uz dogovor sa  Osnivačem škole, odgoj i obrazovanje učenika provodit će se prema MODELU A  – obrazovni rad i nastava u školi za sve učenike od 1. - 8. razreda

PREPORUKA - VEZANO UZ IZRAZITO VULNERABILNE (OSJETLJIVE) OSOBE 02.09.2020

kliknite za detalje..
U skladu s Uputama za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021.

Obavijest za roditelje učenika prvih razreda u šk. god. 2020./2021. 02.09.2020

kliknite za detalje..
Prvi nastavni dan za učenike prvih razreda započinje u ponedjeljak 7. rujna 2020. godine u 12,00 sati.

Vremenik rada 02.09.2020

kliknite za detalje..
Dragi učenici, poštovani roditelji,

kako ste već ranije obaviješteni, sukladno odluci Gradskog  ureda za obrazovanje grada Zagreba  u našoj školi nastavu će u šk. god. 2020./2021. godini polaziti učenici od  5. - 8. razreda  OŠ Ksavera Šandora Gjalskog.  Iz tog razloga ove školske godine prelazimo na rad u dvije smjene.

Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID – 19, za šk. god. 2020./2021. 31.08.2020

kliknite za detalje..
Dragi učenici, poštovani roditelji,


Na poveznici koju vam prilažemo donosimo cjelovit dokument Ministarstva znanosti i obrazovanja Modeli i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID – 19, za šk. god. 2020./2021.

Upute i preporuke HZJZ-a 31.08.2020

kliknite za detalje..
​Objavljujemo upute i preporuke HZJZ-a za početak nove nastavne godine.

OBAVIJEST - ORGANIZACIJA NASTAVE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021. 23.08.2020

Poštovani roditelji i dragi učenici,

s obzirom na stanje u gradu Zagrebu nakon potresa i činjenice da je velik broj objekata oštećen, naša škola, kao i mnoge druge, primit će učenike tih škola u šk. god. 2020./2021.

U dogovoru s Gradskim uredom za obrazovanje odlučeno je da će u našoj školi nastavu polaziti učenici 8 razreda predmetne nastave (5. - 8. razred) OŠ Ksavera Šandora Gjalskog. Zbog toga će doći do djelomične promjene organizacije nastave u OŠ Lovre pl. Matačića.

U školskoj godini 2020./2021. nastava se organizira na slijedeći način:

1. - 4. razredi i odjeli PB-a - nastava se odvija samo u jutarnjoj smjeni
5. - 8. razredi - nastava će se odvijati u smjenama (jedan tjedan ujutro, drugi poslijepodne)

O točnom rasporedu početka nastave biti ćete obaviješteni na vrijeme.

Hvala na razumijevanju.

Ravnatelj: Tomislav Milek

OBAVIJEST ZA UČENIKE 8. RAZREDA I NJIHOVE RODITEJE 20.07.2020

Dragi učenici i poštovani roditelji,

dana 22. 7. 2020. završava prijava obrazovnih programa za upise u srednje škole. Od 22. 7. do 24. 7. 2020. traje ispisivanje prijavnica. Prema uputama, dužni ste ispisati i potpisati prijavnice te ih mailom poslati na adresu: info@os-lovre-pl-matacica.hr.

Iznimno oni učenici koji nemaju tu mogućnost mogu 22. 7. 2020. doći u školu gdje će im se ispisati prijavnica​ i to prema slijedećem rasporedu:

8. a - od 12:00 do 12:20
8. b - od 12:20 do 12:40

Molim učenike da sa sobom ponesu podatke za prijavu u web aplikaciju www.upisi.hr


Ravnatelj: Tomislav Milek  

Srednje škole Grada Zagreba 03.07.2020

kliknite za detalje..
Popis srednjih škola po skupinama možete preuzeti na dolje navedenim vezama

​​Natječaj za upis učenika u I. razred srednje škole u školskoj godini 2020./2021. 03.07.2020

kliknite za detalje..
O detaljima Natječaja molimo vas da se informirate na poveznici.

Podjela svjedodžbi!! 23.06.2021

kliknite za detalje..

Sukladno preporukama i epidemiološkoj situaciji uzrokovanoj COVID – 19, podjele svjedodžbi učenicima za sve razrede   organizirati će se na vanjskom prostoru škole.


U petak 25. 06. 2021. godine  u 18,00 sati – za učenike osmih razreda.
U četvrtak 1. 07. 2021. u 12,00  sati za učenike od  1. - 4. razreda.

U petak 2. 07. 2021. u 12,00  sati za učenike od  5. - 7. razreda. 



 

    Molimo učenike da na podjelu svjedodžbi ponesu svoje  kemijske olovke za potpis i da poštuju mjere fizičkog distanciranja.


Zahtjevi za upis učenika/ca u OŠ Lovre pl. Matačića 29.06.2020

kliknite za detalje..
Poštovani roditelji/skrbnici,

ljubazno vas molimo da svoje zamolbe za upis djeteta u našu školu od 2. - 8. razreda dostavite pisanim putem na adresu škole: info@os-lovre-pl-matacica.hr do 6.07.2020.

KAKO PRILAGODITI SVAKODNEVNI ŽIVOT U HRVATSKOJ 29.06.2020

kliknite za detalje..

Dodatne upute za pojedince – što sami možete učiniti za sebe i svoje bližnje

UPISI U SREDNJU ŠKOLU - VAŽNA OBAVIJEST 09.06.2020

Dragi roditelji,

na slijedećoj poveznici možete pronaći dodatne upute koje se odnose na upise u srednju školu u šk. god. 2020./2021..

Upisi u srednju - dodatne upute

Obavijest od nabavi drugih obrazovnih materijala, besplatnih za učenike OŠ u šk. god. 2020./2021. 02.06.2020

Poštovani roditelji,

Grad Zagreb će, s ciljem potpore standardu roditelja, za školsku godinu 2020./2021. učenicima osnovnih škola Grada Zagreba, kao i učenicima koji osnovnu školu pohađaju izvan Grada Zagreba, a imaju prebivalište u Gradu Zagrebu, nabaviti druge obrazovne materijale.

Za učenike OŠ Grada Zagreba materijale nabavlja škola dok je postupak za učenike osnovnih škola izvan Grada Zagreba, a koji imaju prebivalište u Gradu Zagrebu nešto drugačiji. Više u članku!

UPISI U SREDNJU ŠKOLU 28.05.2020

Dragi roditelji,

 

Na temelju članka 22. stavka 7. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (»Narodne novine«, broj 87/2008, 86/2009, 92/2010, 105/2010 – ispr., 90/2011, 16/2012, 86/2012, 94/2013, 152/2014, 7/2017, 68/2018 i 98/2019), donesena je:

ODLUKA O UPISU UČENIKA U I. RAZRED SREDNJE ŠKOLE U ŠKOLSKOJ GODINI 2020./2021.

Sve informacije se nalaze na slijedećoj poveznici:

OBAVIJEST O UPISIMA U 1. RAZRED U ŠK. GOD. 2020./2021. 26.05.2020

Poštovani roditelji,

obavještavamo vas da su ostvareni uvjeti za testiranje djece za utvrđivanje psihofizičkog stanja djeteta/učenika prije upisa u 1.razred, sukladno uputama epidemiologa HZJZ-o.

Na testiranje za upis u školu koje će se održati u vremenu od 1.06.2020. do 15.06.2020. potrebno se osobno naručiti!

Zato Vas molim da otvaranjem poveznice pročitate sve upute i način naručivanja kako bismo mogli poštovati upute HZJZ-a.


Nadalje, molim Vas da na slijedećim poveznicama preuzmete dokumente potrebne za upis djeteta u 1. razred te da ih ispunjene, na dogovoreni datum testiranja ponesete sa sobom u školu.

Hvala!

ravnatelj Tomislav Milek

Dokumenti za upis:

OBAVIJEST 25.05.2020

Poštovani roditelji,

kako bismo što kvalitetnije osigurali primjerenu distancu pri ulasku u školu obavještavamo Vas da postoji raspored ulaska učenika u zgradu i to prema slijedećem vremeniku:

- učenici 1. i 2. razreda - 7:45
- učenici 3. i 4. razreda - 7-50



Isto tako, predviđeno je da učenici koji pohađaju produženi boravak iz škole izlaze u dva termina:

1. od 15:00 do 15:30
2. od 16:30 do 17:00

Molim roditelje da se u najvećoj mogućoj mjeri pridržavaju navedenih termina kako bismo učenicima mogli jamčiti što veću sigurnost.

Uz navedeno, na slijedećoj poveznici se nalaze upute o tome kako će se odvijati radni dan u školi i na što sve treba obratiti pažnju.

Radno vrijeme:

ponedjeljak - petak: 8:00 - 14:00

Jelovnik 1.

Jelovnik 2.
(za djecu koja su prijavljena za B jelovnik)

Jelovnik 3.
(za djecu koja su prijavljena za C jelovnik)

Kontakt:

OŠ Lovre pl. Matačića
Joze Laurenčića 1
10 000 Zagreb

tel: 01/6144-315
e-mail: info@os-lovre-pl-matacica.hr